Thursday 29 November 2012

Berhujung minggu di Tasik AMpang

Minggu ni PEMM telah mengadakan satu Program konservasi mengeluarkan toman di Tasik Ampang dan juga mengadakan klinik memancing bersama SMK Sri Kembangan. Satu aktiviti yang saya mesti pilih!
Aku menggantikan pass Amzari kerana beliau terkunci di dalam biliknya... kesian

Program bermula jam 7am sehingga 1 petang. Mendapat sambutan dari ramai kaki casting yang bersama-sama berusaha mengeluarkan toman dari Tasik Ampang ini. Hari biasa kalau pancing kat sini memang cari nahas.. kena saman sendiri bayar yea..

Sebelum pancing kena bayar permit dulu, rm20. Lepas tu boleh cast sampai lebam

Never Give up di mana-mana
Aiman yang tak kisah sangat ..
Layan ikan ni lagi syok.. 
Air tasik agak kotor time ni.. sebab tu toman tak makan kot... abis semua kung fu budak ni dah keluarkan..
orang palong memang handa.... caboottt
Ini lah ikan puyu tuan-tuan dan puan-puan ye..
Sepenjang penjemuran hari ni memang tak de pun toman yang berjaya aku@kami naikkan.. naik angin ada lah.. sebab penat dah casting .. sekor pun takde.. mana kau pergi toman oiii... harap buat lagi aktiviti cam ni.. mungkin lain hari toman bukak mulut.. baru ada ngam.. kann.. Kami sentiasa menyokong aktiviti sihat cam ni.. ikan tak ada tu cerita lain.. yang penting dapat casting sambil jeling-jeling orang jogging.. kan itu lebih bermakna... lalala

Lepas jadi penunggu sampai ke tengahari.. baru aku perasan tak da orang dah kat tasik ni.. semua dah cabut balik rumah tido dalam econ barangkali.. chesss.. So aku pun macam biasa .. akan cari tempat makan.. aku kan suka makan.. sebab tu perut aku macam perut EPI.. six pack..

Teppanyaki OU .. faveret nih... tapi sorry lah.. memang aku tak reti pakai chop stick walaupun aku mix china dan kerja company cina..



Pernah tak lepas makan rasa masih lapar... tu maknanya tak baca bismillah la dol... so aku lapar lagi.. cari donat pulak...

Yummy kan??
Berakhirlah kisah duka aku di hujung minggu lepas... asalnya nak panjat PTH tapi terpaksa dibatalkan atas alasan .. malas.

No comments:

Post a Comment