Tuesday 19 November 2013

Tasik Kenyir Team PAcat Jan 2013

Tahun ni Team Pacat gi kenyir 2 kali lah kiranya. Bulan depan pergi lagi, YBY! harap hujung tahun ni tangkapan meriah gak macam macam last trip. Cam biaso lah kemeriahan bermula dari awal trip di Petronas Gombak. Berkumpul menunggu yang lain tiba sambil makan mekdi.

Baju belang kuning tu banyak luck woo.. 
hai abang misai
Selepas semua ada, pemanduan bermula menuju ke Tasik Kenyir. LEbam-lebam bijik mata tahan ngantuk..

yeah,, dah sampai.. masa untuk melantak

Abang misai kuat makan!
Penat tul driver ni..

Angkat barang dulu
Tak ada kambing macam ni gua cancel trip!
den ingat kan siakap! keluh abang Parang 

Selamat jalan

minat liverpool iyo bang..

TTM15 Perch milik Shazli

Siakap tunggal yang kena dengan kaedah casting! Lure by Zerek

Mikro jig dari atas house bot

buruk sangat dah baju ko tu man.. order baru saiz L!

Tail Dancer GFR

TD lagi yang di trolling


Spot hari pertama banyak sebarau

Sebarau frenzy jig je ubatnya

TD fire tiger!

Siakap Air Tawar Tasik Kenyir

aku benci saat ni! 

asal troling je kena sebarau

Siakap cabang Y, juga dengan TTM15 yang dah pupus

extravaganza!

yeah abang misaii!!

setup Ryobi dan siakap 6kg
harap tahun ni jumpa lagi siakap... tak ada siakap kito monung yo lah... nasib baik ada kambing!

1 comment:

  1. Assalamualaikum Tuan.


    Saya Mohamad Aqmal Bin Mohd Naser, pelajar dari Universiti Malaysia Terengganu (UMT). saya sekarang sedang melakukan sedikit soal selidik mengenaik ikan di Tasik Kenyir.

    Saya ingin terlebih dahulu memohon kebenaran tuan untuk menggunakan gambar ikan siakap ini (gambar terakhir) di dalam artikel yang sedang ditulis. saya akan kreditkan gambar ini di atas nama tuan dan di dalam penghargaan.


    Diharap permohonan saya akan dipertimbangkan.

    Terima kasih tuan.

    ReplyDelete